Jom Join Bloglist Jamal


Salam sejahtera buat sahabat blogger sekalian, lepas je sarapan aku terlihat satu entri di blog kwn aku ni saudara AMMAR. Di dlm blog beliau ada menyatakan Jom Join Bloglist Jamal. Sebelum ni aku tak pernah kenal siapa tu Jamal. Ok lepas ni kita bercerita tentang Jamal secara ringkas.

Setelah aku scan blog Jamal, hasil resultnya Jamal adalah seorang blogger yang banyak berkongsikan kpd sahabat bloggernya tentang tutorial nuffnang. Ada juga tutorial untuk meninggkatkan trafik blog melalui SEO dan banyak lagi.

Tak ada ape yang dapat aku komen tentang blog Jamal nih, cuma aku harap di dalam dibahagian Author tu, Jamal ada mengatakan MARITAL STATUS : SINGLE. Aku harap Jamal tukar SINGLE kpd MARRIED lah, so kena kahwin la bro. Aku tgk dia ni seorang berkerjaya sbg Engineer, insyaallah semoga ada jodoh buat anda.

Aku rasa korang patut join segmen Jom Join Bloglist Jamal. Disamping meningkatkan trafik blog korang, korang juga boleh mendapat beberapa ilmu tentang Nuffnang yang percuma yang mana jarang dikongsikan oleh mana2 blogger. Korang juga boleh mempelajari teknik meningkatkan trafik di blog beliau.

Aku rasa cukup la setakat ini coretan mengenai Jom Join Bloglist Jamal. Kalo korang rasa nak join blog list beliau, KLIK SINI

3 comments:

  1. Jamal dah verify Link ke Blog Jamal tue...

    TAHNIAH Bro AJM...disebabkan Jamal suke baca entry nie. Secara automatic Jamal terus pilih blog AJM masuk dalam senarai 20 Blog Pilihan Jamal..

    Kemudian blog AJM akan bersaing dengan blog-blog yang lain untuk menjadi 3 Blog Terbaik pulak nanti ye..Gud Luck tau..

    Dan pasal Married tue, masih dalam proses lagi nie..hehe.. :-)

    ReplyDelete
  2. singgah dari bloglist saudara Jamal..saya follow blog ni yer~

    ReplyDelete
  3. pon singgah dari blog jamal...juga follow... hehehe

    mereka yang teristimewa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...