Program PERCUMA Buat Duit Di Internet

Salam Sejahtera !

Dunia internet sekali lagi digegarkan dengan teknik terkini untuk menambah pendapatan. Namun kali ini ianya tampil dengan aura yang lebih hebat.Tanpa modal awal + tanpa yuran bulanan + tanpa prasyarat yang banyak+ tanpa menjual + tanpa membeli + bukan MLM + tanpa muat turun = Peluang Yang Paling Hebat Di Internet Sebelum itu mari kita kupas dulu hakikat sebenar dan logiknya.2 syarikat gergasi di Internet iaitu Google dan Facebook telah mencatat keuntungan berbillion setiap tahun.

Bagaimanakah mereka menjana keuntungan tersebut?.Rahsia yang paling utama adalah penjanaan melalui penjualan iklan. Siapakah yang menggunakan perkhidmatan pengiklanan mereka?.Mudah, jawapannya adalah ahli atau jaringan yang telah mendaftar sebagai pengguna perkhidmatan mereka. ( Adakah anda mendapat income dari Google & Facebook yang anda gunakan setiap hari ) ? Kini satu lagi gergasi IT akan muncul yang akan beroperasi seperti Facebook, bergelar WAZZUB.Bagi menyaingi populariti 2 gergasi yang disebutkan tadi, WAZZUB telah membuat pendekatan yang bakal memberi keuntungan kepada kita sebagai pengguna perkhidmatannya.

WAZZUB telah menggunakan kaedah bijak dengan mengupah setiap ahli yang mendaftar sekarang supaya melakukan dengan apa sahaja cara Promosi pun untuk meramaikan ahli WAZZUB. Sebagai upahnya, ada dua pendapatan yang akan diberi kepada kita:

1. Pendapatan Residual.

Yang mana dengan hanya melakukan kerja sekali sahaja, kita akan
menerima pendapatan setiap bulan. (50% keuntungan WAZZUB setiap bulan akan diagih mengikut kelayakkan kita.)

2. Pendapatan Leveraj

Iaitu pendapatan yang kita terima setiap bulan dari hasil kerja
orang lain.(Maksudnya, jika kawan kita yang memperkenalkan ahli pun kitatetap di bayar) WAZZUB menggunakan sistem matrix atau unilevel hingga 5 level.
Contohnya: (Jika ada memperkenalkan 10 ahli dan semua dalam kumpulan anda memperkenalkan 10 ahli)
Level 1: 10
Level 2: 100
Level 3: 1000
Level 4: 10,000
Level 5: 100,000

Jumlah : 111,110 ahli dalam kumpulan anda. Hanya ahli yang mendaftar sehingga 9 April 2012 yang layak mendapat profit sharing ini. Bagi mengira profit sharing, WAZZUB menggunakansatu formula yang dipanggil $Factor. $Factor= 50% Keuntungan Bersih/Ahli Yang Layak Dapat Profit Sharing(Ia akan berubah ubah mengikutkeuntungan bulanan) Sebagai contoh ambillah $Factor = $1.00Jumlah ahli dalam kumpulan X $Factor = Pendapatan Bulanan ANDA
111,110 X $1.00 = $111,110.00Bagaimana sudah jelas?. Jika tidak
jelas pun tidak mengapa, daftar sahaja dahulu kerana ianya PERCUMA.

Bagaimana nak menyertainya? Sila ikut beberapa langkah mudah di bawah :

Langkah #1: Klik SINI

Langkah #2 : Isi maklumat anda




Langkah #3 : Buka email yang dihantar oleh wazzub




Langkah #4 : Klik link dalam email anda untuk mengesahkan email




Langkah #5 : Tahniah anda berjaya, sila pergi ke "member area".




Langkah #6 : Masukkan "email" dan "password" yang sama seperti anda daftar di Langkah #2




Langkah #7 : Berikan Link wazzub anda http://signup.wazzub.info/?lrRef=(no id anda)kepada rakan2 yg lain supaya mereka menyertainya sama seperti anda.




Sekian, saya doakan semoga anda berjaya.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...