Facebook: Cara Pantas Tambah Rakan

Salam sejahtera kepada semua pembaca blog. Hari aku ni nk berkongsi kepada korang semua bagaimana untuk menambah rakan di facebook dengan cara yang pantas menggunakan perisian FACEBOOK FRIEND BOMBER. Perisian ini adalah pemberian rakan aku yang aku kenal dia di internet. Sebelum itu korang download dulu perisian tersebut dengan (Right click+Open in new tab) KLIK SINI. Di bawah ini aku sertakan sekali video tutorial tentang cara menggunakan perisian tu.

Aku menafi sekeras-kerasnya sama ada perisian ini masih boleh digunakan atau tidak. Sebab video tutorial tersebut aku rakam pada Jun 2010 dan mana la tahu kot-kot pihak FB dah disable perisian tu. Dulu aku boleh tambah rakan di FB 50 orang dalam masa sehari, sekarang mungkin 10-20 orang sehari. Ok lah, aku tak nak cerita panjang-panjang, korang lihat sendiri la video tersebut kat bawah ni.

VIDEO PART 1



VIDEO PART 2


(Double Klik Pada Video Untuk Full Screen)

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...