Nostalgia : Mengimbau Kembali Kartun 80-an

Anak kesayanganku Aisyah Humairah minat sangat kartun Mickey Mouse Disney Clubhouse. Bila dia menangis aku akan pasang dvd kartun tu la, gerenti budak tu senyap. Memang berkesan kartun Walt Disney rekaan yahudi tu.

Ceh aku dulu pun hantu kartun, tepat pukul 5.00pm aku tentu dah bersiap sedia nak tengok kartun kegemaranku. Korang nak tahu kartun apa yang aku minat tu? Maklum lah dulu zaman 80-an dik oii, mana ada dah sekarang nih, kecuali Sesame Street.

Nasib baik ada youtube ada gak orang tolong upload. Boleh la nak imbau kembali zaman kanak-kanak walau pun sekarang dah tua. Korang bleh la tgk video kat bawah ni, kartun yang aku minat. Sekian terima kasih, Samat berpose.











0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...